جدول قیمت خودرو های داخلی در هفته ای که گذشت/ قیمت پراید ثابت ماند
 

گزارش قیمت خودرو در هفته ای که سپری شد.
«رکود در بازار خودرو ». این شاید کلیشه ای ترین عنوانی باشد که بتوان با آن وضعیت این روزهای بازار خودرو را تعریف کرد. حتی ماه پایانی فصل تابستان که طبق روال سال های گذشته سفر در آن اوج می گیرد سبب نشد تا سایه رکود از سر بازار خودرو کم شود تا همانند هفته های گذشته بازار خودرو به فعالیت خود ادامه دهد. بر این اساس در هفته ای که سپری شد قیمت خودرو های داخلی نسبت به هفته ماقبل تغییری نداشت به طوریکه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز که تثبیت قیمت داشت و با 34  میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش ‌شد.

در بین دیگر مدل‌های پژو 206، مدل v9 هم با قیمتی برابر با ۵۲ میلیون تومان به فروش ‌رسید. همچنین v8 نیز به عنوان مدل صندوقدار، اما دنده معمولی ۲۰۶، از قیمتی برابر با 38 میلیون و 500 هزار تومان برخوردار بود.

قیمت پرایدها تغییر خاصی نکرده است. مدل 111 (هاچ بک) پراید 17 میلیون و 500 هزار تومان به فروش ‌رسید و پراید 131 نیز که تغییری در قیمت آن به وجود نیامد، 16 میلیون و 700 هزار تومان خرید و فروش ‌شد و پراید 132 هم 16 میلیون و 300 هزار تومان قیمت داشت.

در ادامه جدول قیمت خودروهای داخلی در هفته ای که گذشت آمده است:

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 12961
بازدید کل : 462675
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2